Veelgestelde vragen

Hoe kan ik mijn producten bestellen?
Wilt u iets bestellen in de Pour Vous Parfumerie webshop? Ga dan als volgt te werk:

  •          Voeg de gewenste artikelen toe aan uw winkelmandje
  •          Controleer in de winkelmand uw product(en)
  •          Klik op ‘Naar afrekenen’
  •          Kies uw gewenste levering en klik op ‘Volgende’
  •          Controleer uw overzicht en klik op ‘Bestelling afronden’
  •          Betaal uw bestelde artikel(en) veilig via iDEAL en doorloop de stappen die op uw scherm verschijnen.
  •          Bij de laatste stap ziet u een orderbevestiging op het scherm verschijnen.

 

Kan ik mijn bestelling annuleren?
Het is niet mogelijk om uw bestelling te annuleren. U dient uw bestelling gratis te retourneren via onderstaande procedure.

Welke betaalmiddelen worden geaccepteerd?
Als u een bestelling plaatst in de webshop van Pour Vous Parfumerie kunt u veilig via iDEAL betalen.

Waarom is mijn bestelling geannuleerd?
Het kan altijd voorkomen dat uw bestelling wordt geannuleerd wegens voorraad-technische redenen, mocht dit voorkomen, dan zal er telefonisch contact met u worden opgenomen en zal het bedrag binnen uiterlijk 14 dagen terug op uw rekening worden gestort.

Kan ik mijn bestelling laten inpakken als een cadeau?
Het is helaas niet mogelijk om uw bestelling in te laten pakken als cadeau op de webshop. Indien u uw bestelde artikel(en) graag ingepakt wil als een cadeau verwijzen we u naar uw dichtstbijzijnde Pour Vous Parfumerie. Onze medewerkster zullen uw bestelde artikel(en) met zorg voor u inpakken.  

Leveringsinformatie
Heeft u gekozen voor bezorgen aan huis? Dan bezorgt PostNL uw bestelling direct bij u. Uw pakketje wordt van dinsdag t/m zaterdag bij u bezorgd tussen 9.00 en 22.00 uur.
Indien u niet thuis bent geeft de bezorger de bestelling bij uw buren af. Kan het pakketje ook niet naar de buren, dan proberen wij het de volgende dag nogmaals te bezorgen en ontvang je een briefje met een niet-thuis-code. Hiermee kun je via de website van PostNL of de app tot 22.00 uur in de avond ingrijpen:

  •     Kies een ander bezorgmoment (tijdsvak van 2 uur)
  •     Verplaats het bezorgmoment naar de avond (extra kosten €1,95)
  •     Wijzig het afleveradres naar een PostNL locatie

 

In totaal doen we twee afleverpogingen. Lukt het dan ook niet, dan wordt je bestelling naar een PostNL locatiegebracht.

Kan ik zelf bepalen wanneer mijn bestelling wordt bezorgd?
Voor de bezorging van online bestellingen werken wij samen met PostNL. Daarbij zijn wij gebonden aan de vaste bezorgtijden die PostNL hanteert: van dinsdag t/m zaterdag tussen 9.00 tot 22.00 uur. U kunt dus niet zelf bepalen op welk moment uw bestelling wordt afgeleverd. Wel kunt u aangeven op welk adres uw bestelling moet worden bezorgd.

Kan ik mijn bestelling ook in het buitenland laten bezorgen?
Het is niet mogelijk om uw bestelling in het buitenland te laten bezorgen. Wij streven ernaar om u voor deze service zo snel mogelijk van dienst te zijn.

Ontvang ik een papieren factuur?
U ontvangt geen papieren factuur bij uw bestelde artikel(en).

Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben?
Bent u niet thuis op het moment van bezorgen? Dan probeert de bezorger uw bestelling bij de buren af te leveren. Lukt dit niet? Dan komt de bezorger de volgende bezorgdag nog een keer bij u langs. Na twee pogingen wordt het pakket naar een PostNL locatie bij u in de buurt gebracht. Hier kunt u het pakket binnen 14 dagen ophalen.


Wilt u het bezorgmoment of adres wijzigen? Als de bezorger het pakket de eerste keer niet kan afleveren, ontvangt u een briefje met een niet-thuis-code. Hiermee kunt u diezelfde avond tot 22.00 uur via de website van PostNL of de PostNL app één van de volgende aanpassingen doen:

  • Een andere bezorgdag kiezen (tijdsvak van 2 uur).
  • Het bezorgmoment verplaatsen naar de avond (extra kosten 1,95 euro).
  • Het afleveradres wijzigen naar een PostNL locatie (een ander postadres is niet mogelijk). Bent u de komende dagen helemaal niet thuis? Kies dan voor deze bezorgoptie.

Mijn pakket is niet bezorgd, wat nu?
Indien u uw pakket niet heeft ontvangen binnen uiterlijk 4 werkdagen, kunt u het beste contact opnemen met onze klantenserivce.

Kan ik mijn pakket in de winkel laten bezorgen?
Het is mogelijk om uw bestelde product(en) in uw dichtstbijzijnde Pour Vous Parfumerie te laten bezorgen. U krijgt tijdens het bestelproces de optie om de bestelde product(en) thuis te laten bezorgen of in een Pour Vous Parfumerie.

Product online reserveren en afhalen in de winkel
U kunt ervoor kiezen om online een product te reserveren en af te halen in uw dichtstbijzijnde Pour Vous Parfumerie. Op basis van de winkelvoorraad (die wordt getoond op de webshop)De gereserveerde artikel(en) worden dan niet online afgerekend, dit vindt plaats in de winkel.

Indien u niet tevreden bent over de gereserveerde artikel(en) kunt u deze binnen 14 dagen. terugbrengen in de winkel waar de transactie heeft plaatsgevonden.

Hoe kan ik mijn bestelling retourzenden?
Wilt u één of meerdere online aangekochte artikelen retour zenden aan Pour Vous Parfumerie? Lever het dan in bij een PostNL locatie voorzien van een ingevuld retourformulier. Gebruik hier onderstaande adresgegevens voor. Retourneren is gratis via PostNL als u gebruikmaakt van ons antwoordnummer. Retourneert u de producten via een andere vervoerder, dan zijn de verzendkosten voor uzelf. U kunt uw (online) aangekochte artikelen enkel terugsturen via onderstaand antwoordnummer. Dit betekent dat u uw producten niet kunt retourneren in een Pour Vous filiaal.

Pour Vous Parfumerie Online – Retour
Antwoordnummer 518
4460 VB Goes

Stuur de bestelling in de originele verpakking op. Ga voorzichtig om met het product en ontstaat er schade, dan ben jij mogelijk aansprakelijk voor de waardevermindering die daardoor is ontstaan.

Kan ik make-up ruilen of terugbrengen?
U kunt enkel uw make-up ruilen of retourneren indien het nog onaangeraakt, verzegeld zit in de originele verpakking zit.

Terugbetaling
Heeft u één of meerdere producten teruggestuurd naar Pour Vous Parfumerie? We storten het volledige aankoopbedrag binnen 14 dagen na herroeping terug op uw rekening. Dit doen we zodra we uw retourzending en het retourformulier hebben ontvangen, of dat aangetoond is dat het product naar ons is teruggestuurd.

Hoe krijg ik mijn geld terug als ik mijn bestelling retour stuur?
Nadat wij uw retourzending hebben ontvangen, controleren wij of deze voldoet aan de voorwaarden voor een geldige retour. Een teruggestuurde bestelling wordt als geldig beschouwd als de producten indien in de originele, onbeschadigde en onbeschreven fabrieksverpakking zitten.

We storten het volledige aankoopbedrag binnen 14 dagen na herroeping terug op uw rekening. Dit doen we zodra we uw retourzending en het retourformulier hebben ontvangen, of dat aangetoond is dat het product naar ons is teruggestuurd. We sturen u per e-mail een bevestiging.

Kan ik een product omruilen?
Indien u de bestelde artikel(en) wilt ruilen, dient u uw bestelde artikel(en) te retourneren middels het retourproces. U kunt uw nieuwe, gewenste artikelen bestellen via het normale bestelproces.

Geldt er een garantie op mijn producten?
Voor alle producten die u bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Dit wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat u er in alle redelijkheid van mag verwachten. Heeft u een vraag over de garantie van een (elektronisch) product, neem dan contact op met onze klantenservice.

Mijn artikel is beschadigd of kapot. Wat nu?
Indien uw bestelde artikel(en) beschadigd of kapot zijn, dient u contact op te nemen met onze klantenservice en de bestelde artikel(en) terug sturen conform de normale retourprocedure. De klantenservice zal de beschadiging melden en ervoor zorgen dat u uw geld binnen het gestelde termijn op uw rekening krijgt teruggestort.

Ik wil graag op de hoogte worden gehouden van alle acties en nieuwtjes van Pour Vous Parfumerie, hoe werkt dit?
Op de homepage van de webshop heeft u de mogelijkheid om een account aan te maken waarin u aan kunt geven dat u graag op de hoogte gehouden wilt worden van alle nieuwtjes en acties van Pour Vous.


Rechtsboven aan de pagina heeft u de mogelijkheid om te kiezen voor ‘Inloggen’, vervolgens kunt u kiezen voor ‘Inloggen of ‘Registreren’. Indien u nog geen account heeft dient u zich eerst te registreren. Tijdens het registreren kunt u ervoor kiezen dat u op de hoogte wil blijven van alle nieuwtjes en acties van Pour Vous Parfumerie. Hier dient u apart toestemming voor te geven.


Vanaf het moment dat u geregistreerd bent, krijgt u automatisch een Pour Vous Parfumerie toegewezen. Dit is de Pour Vous Parfumerie die zich het dichtst bij uw woonadres bevindt. Indien u problemen ondervindt met het ontvangen van post of andere vragen heeft aangaande prijzen of productvoorraad in de winkel, kunt u het beste contact opnemen met deze winkel. De contactgegevens van deze winkels vindt u onder uw eigen account of in het overzicht Contactgegevens winkels.

 

Ik kan mijn gewenste artikel(en) niet vinden op de webshop. Wat wij u graag willen adviseren:
Het kan zijn dat u niet gewenste artikel(en) kunt vinden in onze webshop. Wij adviseren u om dan om een van onze Pour Vous Parfumerieën te bezoeken en het product in onze fysieke winkels aan te schaffen. Onze medewerk(st)ers helpen u graag!

Wij werken er hard aan om u ook online in al uw wensen van dienst te zijn.


Ik zie een product in jullie folder die ik niet terug kan vinden in de webshop.
Het kan voorkomen dat er producten in onze online folder op de webshop worden getoond, die u niet online kunt bestellen met de betreffende korting. Wij adviseren u dan om uw dichtsbijzijnde Pour Vous Parfumerie te bezoeken om alsnog van deze kortingen te profiteren. 

Wij werken er hard aan om u ook online in al uw wensen van dienst te zijn.

Ik ben benieuwd naar de prijs van een artikel wat ik niet kan vinden op uw webshop. Wat wij u adviseren:
Indien u graag wilt weten wat de prijs van een artikel is, maar u dit artikel niet terug kunt vinden op deze webshop kunt u het beste contact opnemen met één van onze Pour Vous Parfumerieën. Onze winkels staan u graag te woord!

De contactgegevens van onze winkels vindt u in het overzicht Contactgegevens winkels.

Ik heb een afspraak of een behandeling in een salon gepland bij Pour Vous Parfumerie, maar deze kan niet doorgaan. Wat nu?
Indien u in één van onze Pour Vous Parfumerieën een afspraak of een behandeling heeft gepland maar deze niet door kan gaan, kunt u het beste contact opnemen met de betreffende winkel waar deze afspraak staat gepland. De contactgegevens van onze winkels vindt u in het overzicht Contactgegevens winkels.

Ik ben niet tevreden over jullie geboden service. Hoe dien ik een klacht in?
Vindt u dat u eerdere vraag of opmerking niet naar tevredenheid is afgehandeld, of heeft u een klacht over een van onze producten? Laat het ons dan weten. We willen namelijk dat u tevreden bent over onze producten en dienstverlening. U klacht is voor ons een aanleiding om na te gaan hoe wij onze dienstverlening kunnen verbeteren.

U kunt uw klacht kenbaar maken door een mail te sturen naar klantenservicepourvous@nl.aswatson.com. Wij streven ernaar om uw klacht binnen twee werkdagen te beantwoorden. Indien wij meer tijd nodig hebben om volledig antwoord te geven op uw klacht, dan ontvangt u uiterlijk binnen 14 dagen een reactie.

Kan ik mijn giftcard van Pour Vous Parfumerie online verzilveren?
Helaas is het niet mogelijk om uw Pour Vous Parfumerie giftcard online te verzilveren. U kunt deze enkel in onze fysieke winkels verzilveren. Benieuwd welke Pour Vous Parfumerie zich het dichtste bij uw woonadres bevindt?

Ik wil iemand een Pour Vous Parfumerie giftcard cadeau doen, kan ik deze online aankopen?
Het is helaas niet mogelijk om een Pour Vous Giftcard online te kopen, deze dient u in een van onze Pour Vous Parfumerieën aan te schaffen. De dichtstbijzijnde Pour Vous Parfumerie kunt u opzoeken in het overzicht Contactgegevens winkels.